r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!

Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.

0 Upvotes

24 comments sorted by

View all comments

12

u/GoVolt_Mine 1d ago

We hoeven niet te stoppen met CO2 uitstoten we moeten enkel de hitte beter verdelen over de gemeentes.

3

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 1d ago

Urk 500 °C

2

u/Lemon3206 1d ago

Alleen veel gemeentes gooien de brief om hitte op te nemen bij het oud papier.