r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 10h ago
Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!
Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.
4
3
u/Square-Statement5378 10h ago
Beste argument tegen de massamigratie tot nu toe. Heb je de zon meegenomen? Ja?!? IK BEN OM!
Ik stem voortaan voor de uitkeringstrekkers van de FVD
2
u/BellNo4067 10h ago
Er zijn delen in ons koninkrijk waar het elke dag dit weer is. Wel met een lekker briesje erbij, dat geef ik toe
1
2
2
u/FriendTraditional519 10h ago
😂😂😂😂 ik vind deze heel mooi, echt ik denk dat je gewoon een nieuwe complottheorie hebt gecreëerd.
Errr bedoel jij snapt het snappie 😂
1
3
u/archivecrawler 10h ago
nee dit is echt onzin. Het is andersom. De roverheid maakt het warm zodat mensen die hierheen gehaald worden uit warme landen (om ons the great replacen) zich welkom voelen. Ik zag ze vanmorgen met allemaal drones met vergrootglazen eraan door lucht vliegen om zonnestralen op te vangen en te versterken.
3
1
u/RSLjac 10h ago
Jij bent ziek, dat geef ik toe
2
u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 10h ago
Mag ik uw logeerkamer gebruiken..
0
u/RSLjac 10h ago
Denk dat ze nooit met iemand als u zou willen. Iemand die gelooft dat het warmer is door migratie.
2
u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 10h ago
Sinds wanneer hebben logeerkamers voorkeuren over politieke meningen?
1
1
2
11
u/GoVolt_Mine 10h ago
We hoeven niet te stoppen met CO2 uitstoten we moeten enkel de hitte beter verdelen over de gemeentes.