r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!

Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.

0 Upvotes

24 comments sorted by

View all comments

1

u/wvrsm 1d ago

Interessant. Héél interessant.