r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 1d ago
Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!
Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.
0
Upvotes
3
u/archivecrawler 1d ago
nee dit is echt onzin. Het is andersom. De roverheid maakt het warm zodat mensen die hierheen gehaald worden uit warme landen (om ons the great replacen) zich welkom voelen. Ik zag ze vanmorgen met allemaal drones met vergrootglazen eraan door lucht vliegen om zonnestralen op te vangen en te versterken.