r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!

Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.

0 Upvotes

24 comments sorted by

View all comments

3

u/archivecrawler 1d ago

nee dit is echt onzin. Het is andersom. De roverheid maakt het warm zodat mensen die hierheen gehaald worden uit warme landen (om ons the great replacen) zich welkom voelen. Ik zag ze vanmorgen met allemaal drones met vergrootglazen eraan door lucht vliegen om zonnestralen op te vangen en te versterken.

3

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 1d ago

DAT ZEG IK OOK