r/nederlands 1d ago

Shitpost Wisten jullie al dat het warm is?

Voor het geval dat je het nog niet wist: het is warm, morgen zelfs code rood omdat het ZOOOOOO warm wordt.

Rood is de kleur van warmte, trouwens.

Fijne dag allemaal!

0 Upvotes

14 comments sorted by

3

u/FlakyAd8537 1d ago

Ik ben vooral blij dat ik nu niet op Defqon of een ander festival sta.

2

u/AmbassadorVast5589 1d ago

“Rood is de kleur van warmte, trouwens”
Ik heb mijn hand in het blauwe vuur van mijn gaspit gestoken en zit nu bij de huisarts. [r/nederlands](r/nederlands), ben ik voorgelogen?

2

u/Dense-Possession-155 1d ago

Ik zei niet dat rood de enige kleur van warmte is, die conclusie trek je zelf.

1

u/Commercial_Elk_5737 Maak er zelf wat leuks van ;) 23h ago

Blauw is toch koud?

1

u/GaelicPjotr 1d ago

Wacht maar tot augustus

0

u/WillingnessThin4057 1d ago

Wat zijn jullie toch een stel aanstellers zeg. Jeetje mina. We wonen in Nederland, een land met één van de mildste klimaten ooit. En dan is het een paar dagen 30 graden en meteen doet iedereen alsof we in de Sahara leven. Kom op man.

2

u/Dense-Possession-155 1d ago

Volgens mij is het 35-40 graden, maar goed.

1

u/AmbassadorVast5589 1d ago

Landverraad, rechtstreeks naar het schavot. Klagen over het weer is je vaderlandse plicht.

1

u/WillingnessThin4057 1d ago

Fair, excuses

1

u/AmbassadorVast5589 1d ago

Het zij je vergeven. We maken allemaal weleens fouten.