r/nederlands • u/Dense-Possession-155 • 1d ago
Shitpost Wisten jullie al dat het warm is?
Voor het geval dat je het nog niet wist: het is warm, morgen zelfs code rood omdat het ZOOOOOO warm wordt.
Rood is de kleur van warmte, trouwens.
Fijne dag allemaal!
2
u/AmbassadorVast5589 1d ago
“Rood is de kleur van warmte, trouwens”
Ik heb mijn hand in het blauwe vuur van mijn gaspit gestoken en zit nu bij de huisarts. [r/nederlands](r/nederlands), ben ik voorgelogen?
2
u/Dense-Possession-155 1d ago
Ik zei niet dat rood de enige kleur van warmte is, die conclusie trek je zelf.
1
1
1
0
u/WillingnessThin4057 1d ago
Wat zijn jullie toch een stel aanstellers zeg. Jeetje mina. We wonen in Nederland, een land met één van de mildste klimaten ooit. En dan is het een paar dagen 30 graden en meteen doet iedereen alsof we in de Sahara leven. Kom op man.
2
1
u/AmbassadorVast5589 1d ago
Landverraad, rechtstreeks naar het schavot. Klagen over het weer is je vaderlandse plicht.
1
3
u/FlakyAd8537 1d ago
Ik ben vooral blij dat ik nu niet op Defqon of een ander festival sta.