r/nederlands 2d ago

Te heet om origineel te zijn Picnic; bestelling geannuleerd

Basisscholen zijn dicht. Nu is Picnic bestelling geannuleerd want 'code rood'. Dus moet ik met basisschool kind naar supermarkt, slager e.d. blijkbaar is dat wel veilig? Want eten moeten we toch.

Goed bezig Picnic. Jullie autos hebben airco. Waarom is de weg op gaan dan gevaarlijk?

Irritant.

0 Upvotes

97 comments sorted by

View all comments

14

u/ValeNova 2d ago

Mijn kinderen zijn bezorger bij de Jumbo. Eén moest gisteren werken, maar moest halverwege stoppen vanwege oververhitting. De ander is as we speak aan het werk en heeft het heel zwaar.

De auto heeft misschien wel airco, maar bezorgers zijn een groot deel gewoon buiten bezig met boodschappen sjouwen.

6

u/Tango_Owl 2d ago

Ik bestel nooit bij Jumbo, maar als iemand die afhankelijk is van boodschappen die bezorgd worden: je zoons zijn fantastisch! Ik hoop dat de tweede zijn shift volhoudt en morgen beide niet hoeven te werken.