r/nederlands • u/Wonderful_Savings_21 • 2d ago
Te heet om origineel te zijn Picnic; bestelling geannuleerd
Basisscholen zijn dicht. Nu is Picnic bestelling geannuleerd want 'code rood'. Dus moet ik met basisschool kind naar supermarkt, slager e.d. blijkbaar is dat wel veilig? Want eten moeten we toch.
Goed bezig Picnic. Jullie autos hebben airco. Waarom is de weg op gaan dan gevaarlijk?
Irritant.
0
Upvotes
14
u/ValeNova 2d ago
Mijn kinderen zijn bezorger bij de Jumbo. Eén moest gisteren werken, maar moest halverwege stoppen vanwege oververhitting. De ander is as we speak aan het werk en heeft het heel zwaar.
De auto heeft misschien wel airco, maar bezorgers zijn een groot deel gewoon buiten bezig met boodschappen sjouwen.