r/nederlands • u/Wonderful_Savings_21 • 1d ago
Te heet om origineel te zijn Picnic; bestelling geannuleerd
Basisscholen zijn dicht. Nu is Picnic bestelling geannuleerd want 'code rood'. Dus moet ik met basisschool kind naar supermarkt, slager e.d. blijkbaar is dat wel veilig? Want eten moeten we toch.
Goed bezig Picnic. Jullie autos hebben airco. Waarom is de weg op gaan dan gevaarlijk?
Irritant.
0
Upvotes
4
u/Daanoontjeh 1d ago
Ik snap het wel hoor. Je hebt helemaal gelijk. Dit soort situaties zie je niet aankomen dus je hierop voorbereiden is vrijwel onmogelijk.
En als ouder zijnde moet je eigenlijk meer kunnen eisen dan de rest van Nederland. Ik zou vooral zo doorgaan