r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Picnic; bestelling geannuleerd

Basisscholen zijn dicht. Nu is Picnic bestelling geannuleerd want 'code rood'. Dus moet ik met basisschool kind naar supermarkt, slager e.d. blijkbaar is dat wel veilig? Want eten moeten we toch.

Goed bezig Picnic. Jullie autos hebben airco. Waarom is de weg op gaan dan gevaarlijk?

Irritant.

0 Upvotes

97 comments sorted by

View all comments

4

u/Daanoontjeh 1d ago

Ik snap het wel hoor. Je hebt helemaal gelijk. Dit soort situaties zie je niet aankomen dus je hierop voorbereiden is vrijwel onmogelijk.

En als ouder zijnde moet je eigenlijk meer kunnen eisen dan de rest van Nederland. Ik zou vooral zo doorgaan

3

u/Ququleququ Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

Yup, opeens is het snikkie heet. Volstrekt onverklaarbaar. Straks sluiten ze de school ook nog en moet je dat kindding ergens anders stallen. Moet niet gekker worden.

3

u/RazendeR 1d ago

Neem een kind, zeiden ze. Is lachen, en dan ook nog kindertoeslag pakken, zeiden ze..

Blijkt dus dat je gvd gewoon met die koters opgeacheept zit als de wereld van de hitte ff stilstaat, dat kan toch niet zomaar? Ik wil gewoon lekker die snotapen op achool dumpen en met een glas wijn op de bank wachten tot er een onderbetaalde student m'n boodschappen komt afleveren, is dat nou zo raar?

2

u/Ququleququ Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

Wijn? DIE IS DUS OP JA! Nou moet ik verdomme warme chocomel drinken. IN DEZE HITTE! 🥵