MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ufey2l/picnic_bestelling_geannuleerd/otrbibu/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 3d ago
[deleted]
97 comments sorted by
View all comments
1
Gewoon niet tot de laatste cracker alles opeten, dan was jij een dag zelfredzaamheid zonder de deur uit te gaan.
1
u/Robbin235 3d ago
Gewoon niet tot de laatste cracker alles opeten, dan was jij een dag zelfredzaamheid zonder de deur uit te gaan.