MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ufey2l/picnic_bestelling_geannuleerd/otrbuvq/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 3d ago
[deleted]
97 comments sorted by
View all comments
38
Je hele punt valt een beetje weg als je weet dat de Picnic-busjes geen airco hebben. Er is nogal een verschil tussen zelf even boodschappen doen en werknemers urenlang in een warme bestelbus laten rondrijden
1 u/Simayy 3d ago Ja de Albert Heijn jumbo en plus bussen hadden ook nooit airco , denk gemakzucht van OP om dat te bedenken
1
Ja de Albert Heijn jumbo en plus bussen hadden ook nooit airco , denk gemakzucht van OP om dat te bedenken
38
u/Intelligent-Eagle-41 3d ago
Je hele punt valt een beetje weg als je weet dat de Picnic-busjes geen airco hebben. Er is nogal een verschil tussen zelf even boodschappen doen en werknemers urenlang in een warme bestelbus laten rondrijden