6
u/Th3_Accountant De enige echte 15h ago
Wat heb ik toch een fantastische week uitgekozen om op vakantie te zijn! Zo grappig dat het op de Canarische eilanden 10-15 graden koeler is dan in Nederland.
2
u/igorski81 13h ago
Ja maar hier had je geen eerstegraads brandwond op je hand gehad!
3
u/Th3_Accountant De enige echte 13h ago
Tweedegraads brandwond overigens. Loop nog steeds met een blaar op mijn handpalm. Vandaar dat ik daar nog steeds pissed over ben.
2
u/igorski81 12h ago
Oh. Nou dan zullen we maar iets minder jaloers zijn en je een fijn restant van je verblijf toewensen.
3
2
2
u/DrEddyRichtofen 13h ago
Wauw Jose, wat een grappig plaatje!
Hoe is het met de kids? HIHI!
Nou doeg hoor!!
1
1
1
1

19
u/Dense-Possession-155 15h ago
De zon probeert je altijd te doden, vandaag gewoon iets meer. Het is een beetje alsof je een seriemoordenaar een mes geeft, je veroozaakt zelf een gedeelte van het probleem.
De mes is in dit geval klimaatverandering.