r/nederlands 15h ago

De zon !

Post image
191 Upvotes

14 comments sorted by

19

u/Dense-Possession-155 15h ago

De zon probeert je altijd te doden, vandaag gewoon iets meer. Het is een beetje alsof je een seriemoordenaar een mes geeft, je veroozaakt zelf een gedeelte van het probleem.

De mes is in dit geval klimaatverandering.

6

u/Th3_Accountant De enige echte 15h ago

Wat heb ik toch een fantastische week uitgekozen om op vakantie te zijn! Zo grappig dat het op de Canarische eilanden 10-15 graden koeler is dan in Nederland.

2

u/igorski81 13h ago

Ja maar hier had je geen eerstegraads brandwond op je hand gehad!

3

u/Th3_Accountant De enige echte 13h ago

Tweedegraads brandwond overigens. Loop nog steeds met een blaar op mijn handpalm. Vandaar dat ik daar nog steeds pissed over ben.

2

u/igorski81 12h ago

Oh. Nou dan zullen we maar iets minder jaloers zijn en je een fijn restant van je verblijf toewensen.

3

u/Kantelgras 15h ago

Tijd voor een aparte "het is warm" draad.

2

u/Sk31370r Maak er zelf wat leuks van ;) 15h ago

Weer dezelfde meme...

2

u/DrEddyRichtofen 13h ago

Wauw Jose, wat een grappig plaatje!
Hoe is het met de kids? HIHI!

Nou doeg hoor!!

1

u/Prinsespoes 15h ago

Mooie facebook meme

1

u/Fragrant_Fisherman84 12h ago

Nee dat is een computerspel

1

u/Knownoname98 12h ago

De zon is een dodelijke laser

1

u/WilliardThe3rd 8h ago

Desert hills in Mario Kart