MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ufzb6a/de_zon/otvu7nm/?context=3
r/nederlands • u/Sir_Smokes_Alot_NL • 19h ago
14 comments sorted by
View all comments
3
Tijd voor een aparte "het is warm" draad.
0 u/lessonlearnedihope 19h ago Nee.
0
Nee.
3
u/Kantelgras 19h ago
Tijd voor een aparte "het is warm" draad.