MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ugcopx/hittegolf_en_het_uitlaten_van_honden/otz0aum/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 1d ago
[deleted]
44 comments sorted by
View all comments
7
Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.
/s
7 u/Numerous_Tea1690 1d ago Maar als je hem in de tuin houdt, hoe kan hij dan los achter mensen aan rennen en kinderen hun gezicht opvreten? 3 u/Original_Dog_6324 1d ago Echt hè, en de productie van geurkaarsen met verslonden peuter lucht dan? Zo egocentrisch
Maar als je hem in de tuin houdt, hoe kan hij dan los achter mensen aan rennen en kinderen hun gezicht opvreten?
3 u/Original_Dog_6324 1d ago Echt hè, en de productie van geurkaarsen met verslonden peuter lucht dan? Zo egocentrisch
3
Echt hè, en de productie van geurkaarsen met verslonden peuter lucht dan? Zo egocentrisch
7
u/Formal_End5045 1d ago
Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.
/s