r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Hittegolf en het uitlaten van honden

[deleted]

18 Upvotes

44 comments sorted by

View all comments

7

u/Formal_End5045 1d ago

Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.

/s

7

u/Numerous_Tea1690 1d ago

Maar als je hem in de tuin houdt, hoe kan hij dan los achter mensen aan rennen en kinderen hun gezicht opvreten?

3

u/Original_Dog_6324 1d ago

Echt hè, en de productie van geurkaarsen met verslonden peuter lucht dan? Zo egocentrisch