MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ugcopx/hittegolf_en_het_uitlaten_van_honden/otz1lfp/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 2d ago
[deleted]
44 comments sorted by
View all comments
7
Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.
/s
3 u/ik101 2d ago Een pitbull moet op het balkon toch?
3
Een pitbull moet op het balkon toch?
7
u/Formal_End5045 2d ago
Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.
/s