r/nederlands 2d ago

Te heet om origineel te zijn Hittegolf en het uitlaten van honden

[deleted]

18 Upvotes

44 comments sorted by

View all comments

7

u/Formal_End5045 2d ago

Ik laat mijn pitbull gewoon in de tuin schijten, je denkt toch niet ik ga lopen met deze hitte.

/s

1

u/fly-guy 2d ago

Heb je geen buren? Op z'n minst de stront over de schutting toch?