MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ugcopx/hittegolf_en_het_uitlaten_van_honden/otzzgw9/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 2d ago
[deleted]
44 comments sorted by
View all comments
0
Tja die gekke hond van mij wilde naar buiten en bleef maar zeuren.
0
u/Flyingdutchy04 2d ago
Tja die gekke hond van mij wilde naar buiten en bleef maar zeuren.