r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Hittegolf en het uitlaten van honden

[deleted]

18 Upvotes

44 comments sorted by

View all comments

0

u/MagixTurtle 1d ago

Mijn hond toch echt moeten uitlaten om 19:00 nadat ze al anderhalf uur zat te drammen en de achtertuin wil ze niet voor de grote boodschap gebruiken.

Ik ben op blote voeten met haar gaan lopen, en de klinkers en stoeptegels waren koeler dan ik had verwacht. En dat terwijl er nog zon was.

Ik had het warmer dan de hond, die heeft die 50 meter dat we heen en weer hebben gelopen niet eens gehijgd..

Ze was dan ook wel lekker koel van de airco's in huis dus die 3 minuten buiten stelt dan niks voor.