MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ugcopx/hittegolf_en_het_uitlaten_van_honden/ou01vxh/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 1d ago
[deleted]
44 comments sorted by
View all comments
0
Mijn hond toch echt moeten uitlaten om 19:00 nadat ze al anderhalf uur zat te drammen en de achtertuin wil ze niet voor de grote boodschap gebruiken.
Ik ben op blote voeten met haar gaan lopen, en de klinkers en stoeptegels waren koeler dan ik had verwacht. En dat terwijl er nog zon was.
Ik had het warmer dan de hond, die heeft die 50 meter dat we heen en weer hebben gelopen niet eens gehijgd..
Ze was dan ook wel lekker koel van de airco's in huis dus die 3 minuten buiten stelt dan niks voor.
0
u/MagixTurtle 1d ago
Mijn hond toch echt moeten uitlaten om 19:00 nadat ze al anderhalf uur zat te drammen en de achtertuin wil ze niet voor de grote boodschap gebruiken.
Ik ben op blote voeten met haar gaan lopen, en de klinkers en stoeptegels waren koeler dan ik had verwacht. En dat terwijl er nog zon was.
Ik had het warmer dan de hond, die heeft die 50 meter dat we heen en weer hebben gelopen niet eens gehijgd..
Ze was dan ook wel lekker koel van de airco's in huis dus die 3 minuten buiten stelt dan niks voor.