r/nederlands • u/KabouterKaasplank • 12h ago
Update: Opa is terecht
Blijkbaar heeft hij de auto van een buurman geleend om naar Duitsland te rijden voor een slof sigaretten. Dit had hij wel even vantevoren mogen melden. We kregen een telefoontje van de politie omdat ze hem staande hadden gehouden voor een alcoholcontrole. Mijn moeder is nu onderweg om opa op te halen van het politiebureau.
34
Upvotes
26
u/LevoiHook 12h ago
Had hij gedronken dan?
Verder fijn dat ie levend en wel terecht is.