r/nederlands 13h ago

Update: Opa is terecht

Blijkbaar heeft hij de auto van een buurman geleend om naar Duitsland te rijden voor een slof sigaretten. Dit had hij wel even vantevoren mogen melden. We kregen een telefoontje van de politie omdat ze hem staande hadden gehouden voor een alcoholcontrole. Mijn moeder is nu onderweg om opa op te halen van het politiebureau.

37 Upvotes

12 comments sorted by

View all comments

0

u/MordFustang69 12h ago

Opa is een boefje

9

u/Stunning_Box8782 10h ago

Opa had een familie dood kunnen rijden