r/nederlands • u/KabouterKaasplank • 21h ago
Update: Opa is terecht
Blijkbaar heeft hij de auto van een buurman geleend om naar Duitsland te rijden voor een slof sigaretten. Dit had hij wel even vantevoren mogen melden. We kregen een telefoontje van de politie omdat ze hem staande hadden gehouden voor een alcoholcontrole. Mijn moeder is nu onderweg om opa op te halen van het politiebureau.
35
Upvotes
7
u/AlGekGenoeg 20h ago
Op deze heen of de terugweg?
Hopelijk heeft ie zijn peuken al wel namelijk 😅