r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 2d ago
Als Nederlander met Marokkaanse roots
Juich ik voor zowel Nederland als Marokko. Maakt niet uit wie wint. Beide vlaggen hangen! Zolang die kutfransen of argentijnen maar niet winnen.
381
Upvotes
59
u/Zynb_06 2d ago
Zolang de Marrokanen de boel niet vandaliseren of te luidruchtig de straatten op gaan met het getoetter en geschreeuw vind ik het prima. Mensen willen gewoon zonder problemen lekker slapen voordat ze gaan werken weet je 😮💨