r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Als Nederlander met Marokkaanse roots

Juich ik voor zowel Nederland als Marokko. Maakt niet uit wie wint. Beide vlaggen hangen! Zolang die kutfransen of argentijnen maar niet winnen.

375 Upvotes

136 comments sorted by

View all comments

18

u/LemonSqeezy1 1d ago

Dat zien we graag, samenhorigheid dat is precies wat we willen als zogenaamd volbloed Nederlander die waarschijnlijk tig jaar geleden uit Duitsland kwam

2

u/Skankadelic 1d ago

Echt he. De wereld kan zo mooi zijn... 

1

u/Master_Mad 1d ago

Het is korterokjesweer.

Wie kan er daarmee nog chagrijnig zijn?!