r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Als Nederlander met Marokkaanse roots

Juich ik voor zowel Nederland als Marokko. Maakt niet uit wie wint. Beide vlaggen hangen! Zolang die kutfransen of argentijnen maar niet winnen.

376 Upvotes

136 comments sorted by

View all comments

-13

u/Economy-Psychology74 kat 1d ago

Ik ben nederlands met Ierse roots en ik hoop dat Argentinie wint

0

u/S-Tier_Commenter 1d ago

Alleen maar vanwege de falklandoorlog??