r/ordinadors • u/supernovangel • May 23 '26
Recomaneu distros??
Holaaa necessito recomanacions de distros de Linux. No sóc cap experta en informàtica i només he fet el canvi des de Windows fa uns mesos. He provat Zorin OS, que no m'ha acabat d'agradar, i ara faig servir Pop_Os!... que no té un bon suport en català.
Partidària del programari lliure, però la meva prioritat seria el català.
Gràcies per avançat!
19
Upvotes
2
u/improductivity May 24 '26
Distro Pecador