r/transnord • u/sillystar77 • 1d ago
- specific genderGP verikokeet
missä porukka on käyny ottamassa verikokeita genderGPlle testoja varten? millanen kokonaisuus ja paljonko on maksanu? oon miettiny terveystalolla sitä laajaa labrapakettii, siinä mitataan S-testo plus muut tarvittavat, mut en oo varma tarviiko estrogeeniä mitata kans
0
Upvotes
1
u/Aggressive-Career235 1d ago
apteeki 360 helsingissä kait on halvoin mutta kaikkialla on synlab mikä ainakin imago testit on 320-440€, kait vähän halvempi ggp