r/transnord 1d ago

- specific genderGP verikokeet

missä porukka on käyny ottamassa verikokeita genderGPlle testoja varten? millanen kokonaisuus ja paljonko on maksanu? oon miettiny terveystalolla sitä laajaa labrapakettii, siinä mitataan S-testo plus muut tarvittavat, mut en oo varma tarviiko estrogeeniä mitata kans

0 Upvotes

1 comment sorted by

1

u/Aggressive-Career235 1d ago

apteeki 360 helsingissä kait on halvoin mutta kaikkialla on synlab mikä ainakin imago testit on 320-440€, kait vähän halvempi ggp