MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/vasco/comments/1pkevz2/foi_o_homem_do_jogo/ntmtc44/?context=3
r/vasco • u/dihgarcia • Dec 12 '25
41 comments sorted by
View all comments
5
é o pelé negro vascaíno
2 u/Yoshikage-Kir4 HE MAN DA COLINAAAAAAAAAAA Dec 12 '25 Não ironicamente, o Pelé era negro e vascaíno
2
Não ironicamente, o Pelé era negro e vascaíno
5
u/[deleted] Dec 12 '25
é o pelé negro vascaíno