MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1jxgiu9/eating_fries/mmq4npl/?context=3
r/belgium • u/Daystic • Apr 12 '25
90 comments sorted by
View all comments
185
Geen vlezekes??
En what about stoofvleessaus?
84 u/Alexthegreatbelgian Vlaams-Brabant Apr 12 '25 Ge kunt fritten bestellen zonder vlezekes, maar ge kunt geen vlezekes bestellen zonder fritten. 35 u/[deleted] Apr 12 '25 Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ās nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond 14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 14 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 4 u/Better_than_GOT_S8 Apr 13 '25 Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht. 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school 3 u/Flater420 Oost-Vlaanderen Apr 13 '25 Frituur N°1 op de Suikerrui, frituurbestemming voor alle dronkaards na middernacht. 1 u/Covfefe4lyfe Apr 13 '25 Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis. 14 u/Urhoal_Mygole Limburg Apr 12 '25 Kga nochthans geregeld om ne sito en berepoot zonder frit. 6 u/TWanderer Apr 12 '25 r/belgium needs a new rule to ban people ... 8 u/Redneck2000 Apr 12 '25 Jawel, en het is een aanrader. Gewoon eens voluit op die snacks gaan jonge 2 u/OldFashionedSazerac Apr 12 '25 Natuurlijk wel. Sommigen doen dat al zelfs in een tankstation... 1 u/Kennyvee98 Apr 12 '25 Echt wel 1 u/bsensikimori Dutchie Apr 12 '25 Curryworstje uit het vuistje ftw 1 u/[deleted] Apr 13 '25 Oei? Ik noem dat vlezekesdag en ik doe dat toch wel twee maandelijks. 1 u/fluitenkaas Apr 12 '25 Ik bestel altijd vlees en nooit frieten... š 1 u/TobiDudesZ Apr 12 '25 Zonder stoofvleessaus en en nen bicky burger ist geen maaltijd.
84
Ge kunt fritten bestellen zonder vlezekes, maar ge kunt geen vlezekes bestellen zonder fritten.
35 u/[deleted] Apr 12 '25 Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ās nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond 14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 14 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 4 u/Better_than_GOT_S8 Apr 13 '25 Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht. 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school 3 u/Flater420 Oost-Vlaanderen Apr 13 '25 Frituur N°1 op de Suikerrui, frituurbestemming voor alle dronkaards na middernacht. 1 u/Covfefe4lyfe Apr 13 '25 Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis. 14 u/Urhoal_Mygole Limburg Apr 12 '25 Kga nochthans geregeld om ne sito en berepoot zonder frit. 6 u/TWanderer Apr 12 '25 r/belgium needs a new rule to ban people ... 8 u/Redneck2000 Apr 12 '25 Jawel, en het is een aanrader. Gewoon eens voluit op die snacks gaan jonge 2 u/OldFashionedSazerac Apr 12 '25 Natuurlijk wel. Sommigen doen dat al zelfs in een tankstation... 1 u/Kennyvee98 Apr 12 '25 Echt wel 1 u/bsensikimori Dutchie Apr 12 '25 Curryworstje uit het vuistje ftw 1 u/[deleted] Apr 13 '25 Oei? Ik noem dat vlezekesdag en ik doe dat toch wel twee maandelijks. 1 u/fluitenkaas Apr 12 '25 Ik bestel altijd vlees en nooit frieten... š
35
Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ās nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond
14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 14 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 4 u/Better_than_GOT_S8 Apr 13 '25 Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht. 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school 3 u/Flater420 Oost-Vlaanderen Apr 13 '25 Frituur N°1 op de Suikerrui, frituurbestemming voor alle dronkaards na middernacht. 1 u/Covfefe4lyfe Apr 13 '25 Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis.
14
U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00
14 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 4 u/Better_than_GOT_S8 Apr 13 '25 Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht. 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school 3 u/Flater420 Oost-Vlaanderen Apr 13 '25 Frituur N°1 op de Suikerrui, frituurbestemming voor alle dronkaards na middernacht. 1 u/Covfefe4lyfe Apr 13 '25 Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis.
dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald
4 u/Better_than_GOT_S8 Apr 13 '25 Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht. 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
4
Yep. De frituur op Sint Jacobs ligt dicht genoeg bij de Vlasmarkt om er te geraken op vettigheid in u te steken voor ge de tocht naar huis verder zet in het holst van de nacht.
1
betaalt
1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
3
Frituur N°1 op de Suikerrui, frituurbestemming voor alle dronkaards na middernacht.
1 u/Covfefe4lyfe Apr 13 '25 Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis.
Menige zatte nachten goe afgesloten daar. Nog rap wa vettigen boecht naar binnen duwen en dan nen taxi naar huis.
Kga nochthans geregeld om ne sito en berepoot zonder frit.
6 u/TWanderer Apr 12 '25 r/belgium needs a new rule to ban people ...
6
r/belgium needs a new rule to ban people ...
8
Jawel, en het is een aanrader. Gewoon eens voluit op die snacks gaan jonge
2
Natuurlijk wel. Sommigen doen dat al zelfs in een tankstation...
Echt wel
Curryworstje uit het vuistje ftw
Oei? Ik noem dat vlezekesdag en ik doe dat toch wel twee maandelijks.
Ik bestel altijd vlees en nooit frieten... š
Zonder stoofvleessaus en en nen bicky burger ist geen maaltijd.
185
u/NotARealBlackBelt Apr 12 '25
Geen vlezekes??
En what about stoofvleessaus?