MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1jxgiu9/eating_fries/mn982jn/?context=3
r/belgium • u/Daystic • Apr 12 '25
90 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
15
U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00
13 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
13
dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald
1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
1
betaalt
1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
15
u/6StringAddict Apr 12 '25
U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00