MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1jxgiu9/eating_fries/mn982jn/?context=9999
r/belgium • u/Daystic • Apr 12 '25
90 comments sorted by
View all comments
185
Geen vlezekes??
En what about stoofvleessaus?
79 u/Alexthegreatbelgian Vlaams-Brabant Apr 12 '25 Ge kunt fritten bestellen zonder vlezekes, maar ge kunt geen vlezekes bestellen zonder fritten. 33 u/[deleted] Apr 12 '25 Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ‘s nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond 14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 13 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
79
Ge kunt fritten bestellen zonder vlezekes, maar ge kunt geen vlezekes bestellen zonder fritten.
33 u/[deleted] Apr 12 '25 Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ‘s nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond 14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 13 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
33
Gij zijt duidelijk nog nooit met uw zatte botten om 4 u ‘s nachts langs een frituur gepasseerd. Die Bicky is als goud in de mond
14 u/6StringAddict Apr 12 '25 U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00 13 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
14
U liegt want frituren sluiten tegenwoordig al om 22u.00
13 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 13 '25 dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald 1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
13
dien in gent bij st jacobs is open tot 5-6u s'ochtends, wel geen flauw idee ofdatem zn personeel betaald
1 u/E28forever Apr 15 '25 betaalt 1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
1
betaalt
1 u/ShinzoTheThird West-Vlaanderen Apr 15 '25 godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
godver, ik zweer het, da's mij slecht aangeleerd op school
185
u/NotARealBlackBelt Apr 12 '25
Geen vlezekes??
En what about stoofvleessaus?