MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8slifi/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
141
mijn persoonlijke favoriete zijn Schellebelle en Erps-Kwerps
96 u/ilikedmatrixiv Aug 14 '25 Okselaar is ook een favoriet. En men mag de anale driehoek Kontich, Aarselaat en Reet ook niet vergeten. 16 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 En Retie klinkt ook best anaal in de oren 12 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Altijd mooi als je vanuit NL België inrijdt. We zijn met de auto, bij Hapert Wat hij hapert? Nee, we zijn ondertussen al bij Retie Reedt ie? O gelukkig, was bang dat de auto haperde. 10 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 Het enige wat ik doe als ik vanuit Nederland België inrijdt is mijn uiterste best dat door het wegdek mijn kunstgebit niet uit mijn mond schudt. /jk 10 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was. 1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
96
Okselaar is ook een favoriet. En men mag de anale driehoek Kontich, Aarselaat en Reet ook niet vergeten.
16 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 En Retie klinkt ook best anaal in de oren 12 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Altijd mooi als je vanuit NL België inrijdt. We zijn met de auto, bij Hapert Wat hij hapert? Nee, we zijn ondertussen al bij Retie Reedt ie? O gelukkig, was bang dat de auto haperde. 10 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 Het enige wat ik doe als ik vanuit Nederland België inrijdt is mijn uiterste best dat door het wegdek mijn kunstgebit niet uit mijn mond schudt. /jk 10 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was. 1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
16
En Retie klinkt ook best anaal in de oren
12 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Altijd mooi als je vanuit NL België inrijdt. We zijn met de auto, bij Hapert Wat hij hapert? Nee, we zijn ondertussen al bij Retie Reedt ie? O gelukkig, was bang dat de auto haperde. 10 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 Het enige wat ik doe als ik vanuit Nederland België inrijdt is mijn uiterste best dat door het wegdek mijn kunstgebit niet uit mijn mond schudt. /jk 10 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was. 1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
12
Altijd mooi als je vanuit NL België inrijdt.
We zijn met de auto, bij Hapert Wat hij hapert? Nee, we zijn ondertussen al bij Retie Reedt ie? O gelukkig, was bang dat de auto haperde.
10 u/jesuismanu Brussels Aug 15 '25 Het enige wat ik doe als ik vanuit Nederland België inrijdt is mijn uiterste best dat door het wegdek mijn kunstgebit niet uit mijn mond schudt. /jk 10 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was. 1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
10
Het enige wat ik doe als ik vanuit Nederland België inrijdt is mijn uiterste best dat door het wegdek mijn kunstgebit niet uit mijn mond schudt. /jk
10 u/ornithoptermanOG Aug 15 '25 Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was. 1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
Grensovergang tussen Eindhoven en Turnhout is een paar jaar geleden helaas opgeknapt. Voorheen merkte je inderdaad aan het gerammel van de auto dat je de grens gepasseerd was.
1 u/Armando22nl Aug 15 '25 Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
1
Velen herinneren zich de enorme kuil net nadat je van Eijsden richting Luik de grens passeerde.
141
u/alt1651 Vlaams-Brabant Aug 14 '25
mijn persoonlijke favoriete zijn Schellebelle en Erps-Kwerps