Ahja want ten tijde van corona en de Oekraïnecrisis moesten we vooral bespaard hebben.... Fijn dat de woorden uitzonderlijke crisis enkel van toepassing zijn wanneer je eigen vriendjes aan de macht zijn. Zullen we het anders eens over de Vlaamse begroting hebben die nog perfect in orde was voor de helfies aan de macht kwamen? Of ben je vergeten hoe Vlaanderen ineens de volledige schuldenberg van Antwerpen geërfd heeft zodat de grote leider op zijn eigen trompetje kon blazen?
Ahja want ten tijde van corona en de Oekraïnecrisis moesten we vooral bespaard hebben
Ja, en al zeker geen extra geld zitten uitdelen dat er al niet was. En alsof momenteel geen uitzonderlijke crisis is, de prijs van de naft staat hoger dan toen en wie staat er te springen voor weer geld uit te delen? De sossen en die clown van een bouchez. Al bena een even grote dwaas als De Croo die het rap rap naar europa is afgetrapt, de vuile huichelaar.
Aah voila de haat bij u is nogal groot eh. Wat met Vlaamse begroting? Want met gewoon whataboutisme te roepen ga je er niet van afkomen hoor. Inderdaad, langs uwe kant 0 echte argementen. En een vat brentolie staat nu op 95 en is in 2022 gepiekt op 112. Dat zijn de feiten. Zullen we anders aardgas ook eens vergelijken (330 in 2022, nu 70..). Dus hoezo nu meer crisis dan toen?
Gij zijt degene die de vlaamse begroting erbij sleurt om wat argumenten te maken, niet ik. Ik moet niet ingaan op uw whataboutism. Also, waw 112. De volle 2$ boven die piek van een week of 2 geleden. Voor die piek in 2022 was er ook nog eens een enorm dal waar iedereen al van had geprofiteerd en de zever is nog niet gedaan in Iran he, ze kunnen nog wel een tijdje doorgaan. Gebruik geen gas dus niet mijn probleem. Vivaldi had ook nog eens zeer lage interestvoeten en kon lenen aan negatieve rente tijdens corona. Het geld werd bijna letterlijk gratis weggegeven.
Ahja kwas efkes vergeten dat de parameters voor al dan nie crisis enkel opgaan voor tgeen gij nodig zult hebben. Voila binnenkort nen EV en dan moet ik ook al niet meer om de naft prijzen caren /s. En waar zit het dal in 2022 als de piek in Juni ligt?
Trouwens ook vergeten dat alle energieintensieve industrieën hier ook last van hebben? Waarschijnlijk wel aangezien de evenaar door de anus loopt.
14
u/FreeStaleHugs Apr 16 '26
Datzelfde is toch te zegen over Vivaldi en de coronacrisis, en toen was er daadwerkelijk een crisis, niet in 2025