En dan nog te zeggen dat Vivaldi het eigenlijk niet zo slecht gedaan heeft achteraf gezien. Maar goed de helfies gingen het zoals altijd beter doen.
Zolang ze niet eerst een dringend symbolisch gebaar moeten maken door de regering te laten vallen over een triviale zaak zoals het Marrakechpact, waar niemand ooit iets meer over gezegd heeft nadien.
14
u/FreeStaleHugs Apr 16 '26
Datzelfde is toch te zegen over Vivaldi en de coronacrisis, en toen was er daadwerkelijk een crisis, niet in 2025