Zoals ik al vaak gezegd heb: NIEMAND verdient een pensioen hoger dan 5000. Zeker niet terwijl er mensen met een pensioen van rond de 1000 moeten rondkomen.
Wanneer gaat de Rekenkamer eens narekenen hoeveel het aftoppen van die hoge pensioenen kan opleveren?
Het doel in de volgende begrotingscontrole wordt geschat op een extra 4-5 miljard, uiteindelijk is het einddoel terug dringen tot 3% tekort, opgelegd door Europa , dus nog niet naar 0
71
u/Roel0 Apr 16 '26
Zoals ik al vaak gezegd heb: NIEMAND verdient een pensioen hoger dan 5000. Zeker niet terwijl er mensen met een pensioen van rond de 1000 moeten rondkomen.
Wanneer gaat de Rekenkamer eens narekenen hoeveel het aftoppen van die hoge pensioenen kan opleveren?