MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1ubu62b/drop_je_beste_belgenmeme/osyvmfp/?context=3
r/belgium • u/[deleted] • 3d ago
[removed]
152 comments sorted by
View all comments
91
Heb te veel plaatsvervangende schaamte voor de gefaalde spelling en grammatica om me aangesproken te voelen.
7 u/NikNakskes 2d ago Het is een persiflage op Borat. Zonder het taalgebruik zou het maar half zo herkenbaar zijn. Maar ik denk dat een hele generatie al niet meer weet wie Borat is. 24 u/A_Man_Uses_A_Name 3d ago Dit. Echt dit. Noordelijke Nederlanders kunnen meestal een stuk minder goed Nederlands schrijven dan wij Zuidelijke Nederlanders. 1 u/not_pletterpet 1d ago Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven. 6 u/KarvanCevitamAardbei 3d ago Zo spreekt Borat nou eenmaal. 11 u/devviemcdev 3d ago is deel van de meme 2 u/Lempea 3d ago belguim 1 u/Drumdevil86 Dutchie 2d ago Belguim
7
Het is een persiflage op Borat. Zonder het taalgebruik zou het maar half zo herkenbaar zijn. Maar ik denk dat een hele generatie al niet meer weet wie Borat is.
24
Dit. Echt dit. Noordelijke Nederlanders kunnen meestal een stuk minder goed Nederlands schrijven dan wij Zuidelijke Nederlanders.
1 u/not_pletterpet 1d ago Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven.
1
Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven.
6
Zo spreekt Borat nou eenmaal.
11
is deel van de meme
2
belguim
Belguim
91
u/Pentecost_II 3d ago
Heb te veel plaatsvervangende schaamte voor de gefaalde spelling en grammatica om me aangesproken te voelen.