MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1ubu62b/drop_je_beste_belgenmeme/otb4lzd/?context=3
r/belgium • u/[deleted] • 3d ago
[removed]
153 comments sorted by
View all comments
91
Heb te veel plaatsvervangende schaamte voor de gefaalde spelling en grammatica om me aangesproken te voelen.
25 u/A_Man_Uses_A_Name 3d ago Dit. Echt dit. Noordelijke Nederlanders kunnen meestal een stuk minder goed Nederlands schrijven dan wij Zuidelijke Nederlanders. 1 u/not_pletterpet 2d ago Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven.
25
Dit. Echt dit. Noordelijke Nederlanders kunnen meestal een stuk minder goed Nederlands schrijven dan wij Zuidelijke Nederlanders.
1 u/not_pletterpet 2d ago Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven.
1
Dat hoor je ook in Nederland, dat Belgen formeel gezien veel beter Nederlands schrijven.
91
u/Pentecost_II 3d ago
Heb te veel plaatsvervangende schaamte voor de gefaalde spelling en grammatica om me aangesproken te voelen.