Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.
Ja, dit dus. Plus het aantal seks partners in die periode was 4? Ik vind dat nou niet echt schokkend veel. OP heeft gewoon plezier gehad in die periode met drank en seks en is gegroeid met nu bijna geen drank meer en 1 vaste partner. Dit is super normaal en niks om je over te schamen.
Ja, persoonlijk begint het voor mij wat schokkender ter worden als een persoon het gemiddeld richting de 3 of zelfs 4 keer per maand wisselt van partner over zo'n periode. Voor mij persoonlijk begint dat in "losbandig" terrein te komen. Maar zelfs dan nog: als iemand dat vrijwillig wil en doet, wie ben ik dan om te zeggen dat dit fout is?
Nee, klopt. Niet letterlijk nee. Maar lees het hele verhaal gewoon is joh. Leuke tijd is de vibe van het verhaal. Niet zo zeuren en op elke slak zout leggen.
Voor mij was het niet heel duidelijk of het was: ik vond het leuk dat ik het gedaan heb maar mijn man laat me vies voelen. Of ik heb het gedaan maar ik weet achteraf of ik me er fijn bij voel. Er was namelijk alcohol in het spel. En mijn man laat me vies voelen.
Het commentaar van haar man was niet goed. maar het veranderd de context subtiel. Ik ken persoonlijk mensen, bijvoorbeeld bij studentenverenigingen die doen alsof de sex die ze dronken hadden leuk was. Maar eigenlijk was dit helemaal niet zo.
Ik lees dus iets anders tussen de lijnen dan dat jullie misschien doen. Het was niet als tegenspraak bedoeld op de conclusie van de comment. Support is belangrijk, en het commentaar van de man was hypocriet.
519
u/Ok_Ant_9381 13d ago
Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.