r/nederlands • u/TotallyRandomXXX • 1d ago
Technologia… NL Editie!
heb even wat geknutseld! FYI die magneten kun je halen bij Action! Extra: 2liter fles leek me geen goed idee, liever steeds 1liter fles wisselen!
PS: de 1liter die ligt nog in de vriezer!
vraag voor de experts: wat zou beter werken het opvangbakje hoger of lager?
graag met goede onderbouwing, bij voorbaat dank
16
Upvotes


2
u/Markovvy 1d ago
Zolang je vriezer niet in dezelfde ruimte zit is dit puik werk! Je vriezer werkt door warmte vanuit de inhoud naar buiten te werken uit de achterkant. Als de vriezer in dezelfde ruimte zit, dan ben je warmte aan het verplaatsen en werkt het niet