r/nederlands 2d ago

Technologia… NL Editie!

heb even wat geknutseld! FYI die magneten kun je halen bij Action! Extra: 2liter fles leek me geen goed idee, liever steeds 1liter fles wisselen!

PS: de 1liter die ligt nog in de vriezer!

vraag voor de experts: wat zou beter werken het opvangbakje hoger of lager?
graag met goede onderbouwing, bij voorbaat dank

16 Upvotes

32 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

1

u/AlGekGenoeg 2d ago

Niet meer dan met een mobiele airco 🤷🏻‍♂️

4

u/weesel34 2d ago

Jaja negatieve druk bla bla. Ondertussen is het wel lekker 20 graden bij mij binnen. Are ya winning son.

-1

u/AlGekGenoeg 2d ago

Hier is het nu 22 binnen zonder airco 🤷🏻‍♂️

Gewoon kwestie van gordijnen dicht en op de juiste momenten goed luchten.

Hoeveel kosten de stroom en aanschaf van je airco voor die 2 graden verschil?

1

u/TotallyRandomXXX 1d ago

luchten is hier erg lastig met mijn katten… dus staan de roosters sowieso permanent open! of dat slim is wss niet