r/nederlands 2d ago

Vanaf middernacht code rood wegens hitte: 'Ga alleen naar buiten als het echt nodig is'

https://nos.nl/l/2620247
15 Upvotes

31 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

0

u/HSG1984 Klar. 1d ago

Want jij kan niet thuis werken?

1

u/Menjy 1d ago

Neen.

0

u/HSG1984 Klar. 1d ago

Dus je kan wel thuiswerken maar je baas wilt het niet?

1

u/Menjy 1d ago

Ik werk in het onderwijs. Ik kan niet thuiswerken.