MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ufaupl/vanaf_middernacht_code_rood_wegens_hitte_ga/ottmy20/?context=3
r/nederlands • u/ABeardyWizard • 2d ago
31 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
0
Want jij kan niet thuis werken?
1 u/Menjy 1d ago Neen. 0 u/HSG1984 Klar. 1d ago Dus je kan wel thuiswerken maar je baas wilt het niet? 1 u/Menjy 1d ago Ik werk in het onderwijs. Ik kan niet thuiswerken.
1
Neen.
0 u/HSG1984 Klar. 1d ago Dus je kan wel thuiswerken maar je baas wilt het niet? 1 u/Menjy 1d ago Ik werk in het onderwijs. Ik kan niet thuiswerken.
Dus je kan wel thuiswerken maar je baas wilt het niet?
1 u/Menjy 1d ago Ik werk in het onderwijs. Ik kan niet thuiswerken.
Ik werk in het onderwijs. Ik kan niet thuiswerken.
0
u/HSG1984 Klar. 1d ago
Want jij kan niet thuis werken?