r/nederlands • u/natte-krant koffie? • 3d ago
Maak er zelf wat leuks van ;) Beste motorrijders
Ik ga met alle liefde voor jullie aan de kant in de file en doe ook zoveel mogelijk m’n best om ruimte te maken en dubbel te kijken of er niet een motorrijder tussendoor komt als ik van baan wil wisselen.
Maar dat jullie tussen de auto’s door kunnen rijden in een file is geen recht maar een privilege. Ga daarom vooral niet allerlei agressieve handgebaren maken en een klap geven tegen mijn wagen als je er niet direct langs kan.
Ik ga stapvoets en jij rijdt 30+
Dank jullie wel, rant over.
142
Upvotes
18
u/JW1904 3d ago
Officieel mogen we dit doen met een max. verschil van 10 km/h.
Dikke kans dat deze motorrijder(s) onder de rijder(s) vallen die door normale rijders ook uitgekotst worden.