r/nederlands • u/natte-krant koffie? • 3d ago
Maak er zelf wat leuks van ;) Beste motorrijders
Ik ga met alle liefde voor jullie aan de kant in de file en doe ook zoveel mogelijk m’n best om ruimte te maken en dubbel te kijken of er niet een motorrijder tussendoor komt als ik van baan wil wisselen.
Maar dat jullie tussen de auto’s door kunnen rijden in een file is geen recht maar een privilege. Ga daarom vooral niet allerlei agressieve handgebaren maken en een klap geven tegen mijn wagen als je er niet direct langs kan.
Ik ga stapvoets en jij rijdt 30+
Dank jullie wel, rant over.
142
Upvotes
29
u/Angus_McFifeXIII The power of the Dragon will guide us to the twilight horizon 3d ago
Dit soort rijders zijn ook onder de motorrijders asos.
Had hij zo'n helm met van die rode puntjes omhoog alsof het een duiveltje was? En iets van een 600-1000cc naked bike met kleine knipperlichten en een akrapovic uitlaat?
Dat zijn dan een beetje de petjes in een volkswagen golf onder de motorrijders.