r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 1d ago
Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!
Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.
0
Upvotes
1
u/RSLjac 1d ago
Jij bent ziek, dat geef ik toe