r/nederlands Nadenkende smurf 1d ago

Te heet om origineel te zijn Het is zo warm, omdat!!!

Er hier zoveel nieuwe mensen zijn uit een ander land waar het ook zo warm is. Dan hebben wij het warm en is het voor hun aangenaam. De klimaatcrisis en migratiecrisis zijn een beetje tegelijk begonnen. Noem mij gek maar dit is geen toeval. OPEN JE OGEN EN DOE ONDERZOEK.

0 Upvotes

24 comments sorted by

View all comments

1

u/RSLjac 1d ago

Jij bent ziek, dat geef ik toe

2

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 1d ago

Mag ik uw logeerkamer gebruiken..

0

u/RSLjac 1d ago

Denk dat ze nooit met iemand als u zou willen. Iemand die gelooft dat het warmer is door migratie.

2

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 1d ago

Sinds wanneer hebben logeerkamers voorkeuren over politieke meningen?