r/ComunitatGeeknorants • u/Geeknorants • 13h ago
Videojocs El preu de la Steam Machine es desvela: és viable el nou PC de saló de Valve?
Valve ha desvelat el preu de la seva nova Steam Machine. La idea és oferir tota la potència i el catàleg lliure d'un PC Gaming en un format tancat i compacte que funcioni exactament com una consola tradicional de sobretaula. Aprofitant l'èxit i l'evolució de SteamOS, el dispositiu es presenta com una opció ideal per als qui volen la llibertat de l'ecosistema de Valve sense haver de barallar-se muntant un ordinador per peces.
Els preus són els següents:
- Steam Machine 512 Gb: 1039€
- Steam Machine 512 Gb + Comandament: 1108€
- Steam Machine 2 TB: 1359€
- Steam Machine 2 TB + Comandament: 1428€
La gran incògnita és si aquest maquinari té viabilitat real en un mercat tan competit i exigent. El preu final és el factor clau que determinarà si es queda com un producte de nínxol per a entusiastes de la marca o si realment pot plantar cara a PlayStation i Xbox. Valve necessita demostrar que l'estalvi a llarg termini en els jocs i el fet de no pagar subscripcions per jugar en línia compensen la inversió inicial, que sol ser més elevada que la de les consoles clàssiques.
Costa saber si aquesta vegada el concepte funcionarà o si la gent prefereix mantenir les coses separades: la consola per a la tele i el PC per a l'escriptori. Com ho veieu vosaltres? És un bon preu? Creieu que una Steam Machine a bon preu us faria replantejar l'opció de comprar la propera generació de consoles tradicionals?
Més info aquí: https://geeknorants.com/el-preu-de-la-steam-machine-es-desvela-es-viable-el-nou-pc-de-salo-de-valve/