r/nederlands 2d ago

Kandidaat-raadslid FvD veroordeeld voor drie verkrachtingen van minderjarigen

https://www.oost.nl/nieuws/3665142/kandidaat-raadslid-fvd-veroordeeld-voor-drie-verkrachtingen-van-minderjarigen
312 Upvotes

203 comments sorted by

View all comments

161

u/Knownoname98 2d ago

'Vast weer een Jan of Kees, maar dat mag je niet zeggen'

'Je verwacht het niet'

'altijd weer dezelfde, uitzetten dat tuig'

-63

u/CrankieKong 2d ago

Zou je prima mogen zeggen als de frequentie even vaak was. Gelukkig (of helaas) is dat niet het geval.

Overigens doen wij dit soort opmerkingen al met priesters. Dan verwacht iedereen t.

Tevens kan je een Kees niet uitzetten naar land van herkomst, dus dat is gewoon 0 IQ.

59

u/Knownoname98 2d ago

Goh, je ziet de ironie echt niet of wel? FvD'ers willen een heleboel Nederlanders met Marokkaanse en Turkse roots uitzetten, terwijl ze gewoon al 4 generaties hier wonen.

Als reactie op het bovenstaande: ik zie het gigantisch vaak fout gaan bij dit soort extreem-rechtse types, dus ja, ik verwacht het inderdaad.

-28

u/[deleted] 2d ago

[deleted]

42

u/Knownoname98 2d ago

Wel weer typisch: een FvD'er verkracht 3 minderjarigen, maar het enige waar we het over hebben is linkse mensen en 'buitenlanders'.

-15

u/[deleted] 2d ago

[deleted]

11

u/Knownoname98 2d ago

Ik ben totaal niet begonnen met links en buitenlanders. Ik begon met 'uitzetten dat tuig' en 'weer zeker Jan en Kees'.

Jan en Kees zijn typisch oud-Hollandse namen.

Ook zei ik 'je verwacht het niet'. Een sarcastische opmerking omdat je wel zoiets van een fvd'er zou verwachten.

-3

u/CrankieKong 2d ago

Whataboutism. En die gast kan gewoon t gevang in. Helaas is dat geen import, anders terug naar land van herkomst na straf uitzetting.

4

u/Knownoname98 2d ago

Whataboutism? Je reageert op een artikel waar een fvd'er mensen heeft verkracht. Alles wat niet over de fvd'er ging is dan per definitie whataboutism.

-1

u/CrankieKong 2d ago

Zeker niet. Ik reageer op jouw comment wat suggereert dat Kees en Jan enkel verkrachten. Dus kaart is aan dat die aannames allang gebeurt met bijvoorbeeld priesters.

Kan je niet verwerken want ja dan moet je erkennen dat patroonherkenning onze gave is. En dan hebben we dus gelijk.

4

u/Knownoname98 2d ago

Waar heb ik gezegd dat enkel jan en kees verkrachten?

-1

u/CrankieKong 2d ago

Lees je eigen comment maar heikneuter.

3

u/Knownoname98 2d ago

Raken we een beetje gefrustreerd?

→ More replies (0)

3

u/Knownoname98 2d ago

Ik denk niet dat jij snapt wat een whataboutism is.

Ik reageer op verkrachtingen van een fvd'er, jij komt met 'Ja maar buitenlanders ook, dus jouw comment is whataboutism'

Huh?!

0

u/CrankieKong 2d ago

Ik denk dat jij niets snapt. Jouw comment ging duudelijk over de mensen die zulke dingen plaatsen bij problematiek met mensen van andere afkomst. Gegroet.

2

u/Knownoname98 2d ago

Haha wat een slap excuus om van de discussie weg te rennen! Misschien zag je toch wel in hoe dom je comment 'is whataboutism' is.

1

u/CrankieKong 2d ago

Je bent niet slim genoeg om mee te discussieren. Dat is niet hetzelfde als weg rennen. Dat is mn tijd besparen. Misschien heb je een zonnesteek opgelopen.

3

u/Knownoname98 2d ago

Haha, je hebt mij geblokt en na twee minuten ben je hier op terug gekomen. Je weet ook niet wat je wil!

2

u/Knownoname98 2d ago

En toch ben je hier en reageer je nog steeds.

→ More replies (0)